Pieczęć Boga Żywego

Wszystkim, którzy przyjmą
tę Pieczęć - każdemu z osobna
oraz waszym rodzinom -
będzie ofiarowana Ochrona
w czasach prowadzących
do Powtórnego Przyjścia
Jezusa Chrystusa.


O mój Boże,mój kochany Ojcze, przyjmujęz miłością i wdzięcznością Twoją Boską PieczęćOchrony. Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszęna wieczność. Chylę się w pokornym dziękczynieniui ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność, mójukochany Ojcze. Błagam Cię, chroń mnie i moichbliskich tą szczególną Pieczęcią. Ślubuję moim życiemsłużyć Ci na wieki wieków. Kocham Cię, drogi Ojcze. Pocieszam Cię w tych czasach, drogi Ojcze. OfiarujęCi Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego SynaTwojego na przebłaganie za grzechy świata i dlazbawienia wszystkich Twoich dzieci. Amen


Pieczęć - Modlitwa Krucjaty 33 jest do codziennego odmawiania.

Komentarze